Van Wijnen en RTV Drenthe sponsoren hoezen theaterstoelen

Door de coronamaatregelen kan DNK niet alle stoelen in de theaterzalen benutten. Om het voor bezoekers gemakkelijker en duidelijker te maken waar ze kunnen zitten, heeft DNK nu de beschikking over unieke op maat gemaakte stoelhoezen. De capaciteit in de Grote Zaal en de Rabo Zaal kan daarmee op praktische en sfeervolle manier worden aangepast. Van Wijnen uit Groningen en RTV Drenthe hebben hun naam verbonden aan de stoelhoezen voor resp. de Grote Zaal en de Rabo Zaal. De partijen kwamen bijeen voor een fotomoment en het bekrachtigen van de samenwerking.

De stoelhoezen kunnen worden ingezet om bezoekers te tonen welke stoelen vanwege corona onbezet dienen te blijven. Maar dit kan in de toekomst ook worden gebruikt bij bijeenkomsten, events of voorstellingen waarbij om andere redenen een maximum capaciteit geldt of specifieke rijen of stoelen niet gebruikt mogen worden. De stoelhoezen bieden hiervoor op professionele wijze en binnen de uitstraling van de zalen een oplossing op maat.

‘Van Wijnen is blij om DNK op deze wijze te mogen sponsoren’, laat vestigingsdirecteur Dr. Victorine B. de Graaf- Peters weten. ‘Met deze samenwerking willen we onze cultuursector steunen. Assen is midden in ons werkgebied en dit is een mooie manier om de kruisbestuiving met DNK verder te ontplooien,’ aldus George Wesseling van RTV Drenthe. Ook DNK is erg blij met beide sponsoren. ‘In deze bijzondere tijd blijft het zeer waardevol dat relaties in verbinding blijven en samen zorgen voor blijvend commitment. Dat zien we in deze samenwerkingen, maar ook in het stijgende aantal Business Club leden. Daar zijn we als DNK organisatie erg blij mee en dit biedt kansen voor samenwerking  in en met de regio,‘ benadrukt Hanneke Bruggeman, directeur van DNK. Met deze sponsorovereenkomst verbinden beide partijen haar naam voor minimaal 2  jaar aan DNK, ingaande per 1 februari 2020. Het contract loopt tot 31 december 2022.