20 - 2001,5mLIVETICKET> 20

Sinds 19 juni werkt Bibliotheek DNK met een nieuw inlogsysteem. Dit betekent dat bibliotheekgebruikers nu nog maar één inlog hebben voor alle digitale diensten van zowel Bibliotheek DNK als de Online Bibliotheek.

Overgangsperiode
Hoewel het nieuwe inlogsysteem officieel is gelanceerd, ondervinden we in deze overgangsperiode nog wat technische problemen. Dit geldt echter maar voor een deel van onze leden. Heb jij hier mee te maken, lees dan verder voor meer informatie.

Veelgestelde vragen

Ik weet niet wat mijn wachtwoord en/of gebruikersnaam is. Hoe kan ik deze herstellen?
Het herstellen of wijzigen van je inloggegevens kan via deze webpagina. Ook kan je hier extra tips vinden met betrekking tot inloggen.

Ik krijg de foutmelding ‘product zit niet in je abonnement’. Wat kan ik hieraan doen?
Krijg je na het inloggen bovenstaande melding? Geen zorgen! Dit is een technisch probleem dat zo snel mogelijk wordt verholpen. Je abonnement is dus niet gewijzigd.

 

Extra hulp nodig?
Vind je het inloggen nog steeds lastig? Kom dan gerust langs in onze bibliotheek en vraag een van onze medewerkers om hulp.